fredag 7. januar 2011

Venninnekveld



Så var endelig helgen her igjen. Har vært litt av en uke med alt fra speilglatte veier, til bare veier og nysnø. For min del, kan våren bare titte fram nå, men selv jeg innser at det nok er i tidligste laget. Så da får vi bare fortsette å gjøre det beste ut av det. Kose oss inne foran peisvarmen.

I kveld er jeg så heldig å være invitert til venninnekveld. Vi er en gjeng som møtes fast en fredag kveld hver annen måned. Og det er bare så koselig. Jeg anser meg som heldig som har så flotte venninner, som jeg kan dele alt med, og som kjenner meg så godt.

Det sies at sanne venner kan gå lange perioder uten å snakke sammen og aldri stille spørsmål ved vennskapet deres. Denne sorten venner synes det er akkurat som om de snakket sammen i går, uansett hvor lenge det har vært eller hvor langt fra hverandre de lever.

Akkurat slike venninner har jeg, og jeg føler meg priviligert. Gleder meg til en kveld med masse god mat, vin og mange gode samtaler. Og ikke minst til å få trimmet lattermusklene.

4 kommentarer:

  1. takk for koselig kommentar :) koselig blogg du har her, koselig hjem :)

    klem

    SvarSlett
  2. Det høres kjekt ut med treff en fredagskveld, da har jo de fleste mulighet til å smake på et glass vin eller to;-) Vi har treff torsdager, og møtes både ute og hjemme. Syns det er litt koselig å ta en kopp kaffe og litt å bite på f.eks. Sandnes Brygge eller gå på kino.
    Håper dere hadde en koselig kveld.
    Klem Anne Karin

    SvarSlett
  3. Så flott blogg du har, og flotte bilder. Et vakkert hjem!! Gleder meg til å følge bloggen din videre!!

    Klem fra Janne

    SvarSlett
  4. Nydelig innlegg og så sant.
    Håper dere hadde en fin kveld.
    Heldigvis har det glatte regnet vekk og nå går det an å gå ute uten brodder.
    Nydelige blogg du har.
    Så kjekt du vil være med på min Give Away og at du vil følge meg videre.
    Lykke til!
    Ønsker deg en fin tirsdag.
    Klem Mio

    SvarSlett