søndag 2. januar 2011

Godt nytt år


Da er første helgen i det nye året snart omme! Jeg må si at det føles herlig forfriskende å vite at det ligger ett helt nytt og uberørt år foran oss. Ett år som vi kan forme akkurat slik vi vil.

I dag ble julen ryddet ut, og selv om det plutselig ser litt tomt ut her hjemme, er det deilig å returnere til normalen. I morgen vil jeg kjøpe med meg hjem masse Primula, og få litt farge inn i stuen igjen.

Nyttårsforsetter er det mange av, jada jeg lar meg "lure" igjen...
Jeg skal bli flinkere til å finne fram joggeskoene igjen, leve sunnere, bli mer organisert...... Kan nevne i fleng, så får vi heller se om et par måneder, hvor mange jeg har klart å holde.

Håper alle hadde en fin nyttårsfeiring, vi hadde en stille og rolig kveld.
Nydelig mat og drikke og koselig selskap. Litt fyrverkeri og avsluttet med en film vi alle kunne kose oss med.

Måtte 2011 bli et godt år.

3 kommentarer:

  1. Jaaaa! Dette året blir et godt år, det kjenner jeg på meg og tørr å være optimistisk:-))
    Gleder meg også til å få friske blomster i hus som IKKE har med jul og gjøre!
    Kos deg med uken som kommer og med å sette alle nyttårsforsetter i "live":))
    Klem Anne Karin

    SvarSlett
  2. SÅ lekre de telyse stakene var:-)
    Ja det er deilig å få ut jula..
    skulle vasket vindu, men her regner det så det kan jeg heldigvis drøye litt..
    Ha en god tirsdagskveld

    SvarSlett
  3. Å så koselig blogg. Hit kommer jeg tilbake:) Takk for hilsen hos meg, velkommen tilbake. Alltid koselig med besøk:) Godt nytt år til deg og! Smil fra Lise

    SvarSlett