onsdag 12. januar 2011

Sånn går nå dagene......


Dagene flyr og om et par dager er det helg igjen, synes ikke jeg får gjort noen ting for tiden. Når middagslaging, leksehjelp og diverse kjøring og henting er unnagjort er det som regel mørkt ute, og det frister lite med hverken utendørs eller innendørs aktiviteter. Da er det egentlig bare godt å synke ned i sofaen med en god kopp kaffe, og bare slappe av noen timer. Og sånn går nå dagene.......

Men, nå er det nok på tide å ta seg sammen snart. Har masse prosjekter på gang.
Vil for det første gjerne finne fram joggeskoene igjen - de har fått hvilt aaaalt for lenge. Dernest har jeg et par prosjekter i heimen, og ikke minst - vårens store begivenhet. Vi skal ha konfirmasjon. Det slo meg plutselig i dag, at det faktisk er en god del som skal gjøres før den tid. Så, nå må jeg snart la kaffekoppen vente, komme meg opp av stolen og få utrettet noe.

Kanskje neste uke ?......

5 kommentarer:

  1. Konfirmasjon ja...hadde i 2009, en del arbeid ja. Men vi har så stor familie at vi måtte leie lokale, slipper en del i heimen da ihvertfall.
    Ha en fin kveld i sofaen, trenger det og!!!
    Klem

    SvarSlett
  2. Ja tiden går enten man vil eller ikke, men uttrykket tiden kommer, den går ikke liker jeg bedre:-) Slik er det bare inn i mellom, men mist ikke motet for det. Nå har dere en stor og kjekk begivenhet foran dere, selv om det er mye arbeid som skal legges ned. Dagen vil bli husket med smil om munnen, og etter det kommer SOMMER;-)
    Du var så flink med joggeskoene dine i fjor, da løp du til alle tider og jeg var helt missundelig på den energien du hadde. Tre de på og kom deg ut, ingenting å vente på!!!
    God klem og god natt;-)

    SvarSlett
  3. Hei.
    Så koselig at du var innom bloggen min med fine kommentarer.
    Det gjorde meg glad.
    Nå har jeg kost meg inne på din blogg også.
    Veldig bra !
    Lykke til med jogginga ;-)

    Ha en fin helg videre.
    Klem fra Ingunn

    SvarSlett
  4. Heisann
    Ja dagene går fort, og det går raskt til konfirmasjon for vår del også - allerede 10.april. Fikk hentet bunadene til konfirmanten og meg i går. Har ordnet lokale og bestilt middag - så har fått begynt litt. Har faktisk skrevet to sanger også:-)
    Bra at du vil til med jogging. Går stort sett bra å jogge utendørs på vinteren også. Lykke til!!:-)
    Klem fra Janne

    SvarSlett
  5. Hei og tusen takk for besøket og hyggelig kommentar. Du er hjertelig velkommen tilbake.
    Synes du gjør masse jeg C",) - men skjønner at det kanskje er sånne ting som gjerne ikke starter med "bør", "må" og skal ting du lengter etter å få tatt fatt på. Og den lengter jeg etter også. Håper at lysten kommer med lyset og solen - og at det kommer fort!
    Har konfirmant til neste vår - og tenker at jeg snart har lyst til å få bestilt bunaden, sånn at jeg har go tid til brodering og montering. Lykke til med forberedelsene.
    Ha en superfin helg
    Bente
    Kjempefin blogg du har - hiver meg på jeg, så kan jeg kikke innom deg igjen.

    SvarSlett