torsdag 30. desember 2010

Så kom regnet


og det ser ut som vi må feire nyttår i slushføre.
Dette året har vært veldig spesielt for oss i vår familie, så jeg håper at 2011 vil vise seg å bli et bedre år for oss alle.
Har vært masse tid til ettertanke i dag. Blir alltid litt sånn jeg når et år går mot slutten. Og med alle de tankene som hodet mitt har jobbet med den siste måneden, så blir man litt ekstra emosjonell. Men, nå skal vi legge 2010 bak oss, se framover, håpe vi får en fin kveld i morgen, og at 2011 blir et år vi vil huske med glede.

1 kommentar:

  1. Tusen takk for støttende og oppmuntrende hilsen angående snopestoppen! Herligt når noen har slik en klokketro tro på meg, TAKK:)

    Det gleder meg å se at du ser positivt på det nye året. Vi har vel alle våres erfaringer å ta med seg enten det er godt eller vondt. Men vi styrkes i motgang selv om det til tider kan virke håpløst og uendelig.. Som uttrykket sier kan det ikke bli verre, kun bedre! Så jeg ønsker av hele mitt hjerte at året 2011 blir super godt for deg og dine Anne K., og måtte glede og opplevelser komme hånd i hånd! Setter stor pris på deg og vår kontak:)
    GOD NYTTÅR og GOD KLEM:))))

    SvarSlett