onsdag 15. desember 2010

Måtte bare ha den...


Ny dørmatte fra Riviera Maison. Måtte bare ha den. :-)
Bare litt over en uke igjen til jul - og det meste begynner å falle på plass nå. 7 kakeslag i boks, alle gavene innkjøpt, og huset ferdig pyntet. Mangler bare treet, det kommer opp denne helgen - iallefall er det planen. Set ut som jeg kan skyte en hvit pil etter drømmen om nok en hvit jul da. Dagen etter jeg skrev forrige innlegg var alt snøen borte. Spørs vel om vi får noe mer før jul - men bare tiden vil vise.....
I går hadde vi julemiddag på jobben. Først hadde vi et lite kurs, så ble bordet dekket med nydelig julemiddag. Pinnekjøtt og ribbe. Og verdens beste riskrem til dessert. Jeg er VELDIG kresen når det gjelder riskrem, men denne må ha vært den beste jeg har smakt. Og det var enda til før vi hadde åpnet rødvinen c",) Så gikk det slag i slag med pakkelek, buzz og masse rødvin. Jeg har verdens beste arbeidsplass. Likevel - skal bli deilig med juleferie og kos med familien. Litt over en uke igjen :-)

1 kommentar:

  1. Så koselig å bli møtt med en julehilsen ved dørstokken. Riviera Maison har mye fint!
    Ja her på Jæren er det aldri godt å vite hvordan været blir. I går regnet snøen bort, og i dag ligger det et nytt hvitt lag på bakken..ikke til å bli klog av nei. Men etter værutstiktene har vi god sjans til en hvit jul, så vi krysser fingrene for at det stemmer. Deilig å se at du har en god arbeidsplass, det betyr utrolig mye! Men ferie er godt uansett:)
    Ha en finfin torsdag Anne Kirsti, og takk for de koselige hilsener inne hos meg:-)

    SvarSlett